Hyvää mieltä Opiston Joulutorilta

Raudaskylän opisto järjestää jo perinteeksi muodostuneen hyvän mielen joulutorin lauantaina 19. marraskuuta. Mukana kestävän kehityksen joulutoritapahtumassa on alueemme järjestöjä, yrittäjiä ja kädentaitajia esittelemässä toimintaansa ja myymässä tuotteitaan. Opiston keittiöllä on tarjolla lohikeittoa ja kahvia sekä ulkogrillistä makkaraa.

Raudaskylän Sekakuoro laulattaa ja esittää joululauluja ruokailun lomassa. Päivän aikana on mahdollisuus kuulla Itä-Suomen yliopiston professori Paavo Kettusen yleisöluento Suomalainen häpeä ja vastaanotetuksi tuleminen, kello 13.30. Iltaohjelmassa on Hiljaisuuden messu kello 17. Pekka Simojoen säveltämiä ja Anna-Mari Kaskisen sanoittamia lauluja johtaa ja musiikista vastaa soitin- ja lauluryhmä Jouko Kantolan johdolla.

Opisto kutsuukin kaikkia läheltä ja kaukaa tutustumaan oppilaitokseen, tekemään hyvän mielen ostoksia, hiljentymään ja nauttimaan jouluisesta tunnelmasta keiton ja kahvin kera.