Päiväretki Ouluun lähetysjuhlille

Ylivieskan seurakunnan lähetys- ja nuorisotyö järjestävät päiväretken valtakunnallisille Suomen Lähetysseuran lähetysjuhlille Ouluun lauantaina 14.6. Matkaan voit lähteä yksin, kaverisi kanssa tai koko perheellä, mutta alle 8-vuotiaalla tulee olla huoltaja mukana. Nuorisotyön puolelta matkaan lähtee nuorisotyönohjaaja sekä joukko isosia. Edestakaisen kyydin hinta on aikuisilta 20 euroa. Varhaisnuorille matkan hinta on 10 euroa sisältäen matkan, vakuutuksen ja yhden ruoan. Ilmoittautumiset ja tiedustelut aikuisten retkelle lähetyssihteeri Henri Oksaselle p. 044-7118 632 ja varhaisnuorten, nuorten sekä perheiden osalta nuorisotoimistoon 4118 625 tai Marika Hutulle, p. 044-7118 625 maanantaihin 2.6. mennessä.