Ylivieskan seurakunnan matka Namibiaan keväällä 2018

Ylivieskan seurakunta järjestää keväällä 2018 lähetysmatkan Namibiaan, joka on lähetystyön näkökulmasta se paikka, mistä lähetystyö Suomessa alkoi. Seurakunta on tukenut jo useiden vuosien ajan Namibian luterilaisen kirkon työtä, jonka lisäksi vuonna 2016 seurakunnan nimikkolähetiksi valittiin Päivi ja Ilkka Repo, jotka työskentelevät eteläisen Afrikan alueella ja asuvat Namibiassa.

Matka järjestetään yhteistyössä Suomen Lähetysseuran sekä Koonono matkat Oy:n kanssa, joka on eteläisen Afrikan matkoihin erikoistunut suomalainen matkatoimisto, joka on myös Namibiassa rekisteröity Koonono Tours Cc.

Matkan aikana teemme eräänlaisen kiertoajelun Namibian pohjoisosassa, jossa saamme tutustua seurakuntiin mm. Oniipa (entinen Ambomaa), Opuwo ja lähetystyön historiaan sekä siihen työhön, jota seurakuntamme tukee taloudellisesti, eli Namibian luterilaisen kirkon työhön. Lisäksi käymme mm. Etoshan luonnonpuistossa ja Atlantin rannalla.

Matkan ajankohta 24.3.-8.4.2018 ja alustava hinta matkalle on 3500 euroa. Hinta sisältää lentoliput, kiertomatkan bussilla, majoitukset, runsaat ja hyvät aamiaiset ja päivälliset sekä ruokajuomat, juomaveden bussissa, vierailukohteiden mahdolliset sisäänpääsymaksut ja luonnonpuistomaksut, sekä matkatoimiston palvelut.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut: Hannele Aho, hannele.aho(at)evl.fi, p. 044-7118632 viimeistään 31.3.2017. Matka toteutuu, jos lähtijöitä on vähintään kahdeksan ja matkalle otetaan mukaan 15.

Oniipan kirkko (kuva: Päivi Repo)