Körttivaelluksella virsipatikkaa

Körttivaellus keväiseen luontoon kutsuu jo 11. kertaa Ylivieskaan, Törmälän luonto- ja virkistyskeskuksen maastoon.
Perjantai-iltana 30.5. järjestettävä tapahtuma alkaa kahvituksella ja seuroilla remontoidussa leirikeskuksessa ja jatkuu vaelluksella. Monipuolinen polkuverkosto tarjoaa mahdollisuuden kahdelle eripituiselle vaellusvaihtoehdolle Törmälän maastossa. Välillä on mahdollisuus veisata, pysähtyä ja levätä sekä nauttia omia retkieväitä. Vaelluksen päätteeksi on leirikeskuksessa vielä yöhartaus sekä mahdollisuus saunomiseen. Vaellukselle on osallistunut vuosittain satakunta ihmistä eri puolilta Keski-Pohjanmaata. Tapahtuman järjestelyistä vastaavat Herättäjä-Yhdistyksen Keski-Pohjanmaan aluetoimikunta ja Ylivieskan paikallistoimikunta sekä Löytyn kyläyhdistys.