Ylivieskan seurakuntaan haetaan kolmea kesätyöntekijää leireille

Ylivieskan seurakuntaan haetaan kolmea kesätyöntekijää, joilla on jo takanaan kokemusta leirielämästä (erityisesti varhaisnuorten leireistä) ainakin isosen tehtävissä, mutta erityistä plussaa on leirikokemus ohjaajan tehtävissä.

Työntekijöitä haetaan seuraaville ajankohdille:
1. 1.-30.6.2017: Sisältää 4 varhaisnuorten leiriä
2. 19.6.-19.7.2017: Sisältää 4 varhaisnuorten leiriä
3. 3.7.-3.8.2017: Sisältää 2 varhaisnuorten leiriä ja yhden rippikoululeirin

Työtehtävät koostuvat enimmäkseen leireistä (suunnittelu ja toteutus), mutta myös muista mahdollisista työtehtävistä esim. nuorten illoista. Leirit järjestetään seurakunnan omassa leirikeskuksessa Törmälässä. Palkkaus 502 mukaan, jos olet jo valmistunut nuorisotyönohjaaja ja jos et niin siitä -10%.

Jos kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV sähköpostitse johtavalle nuorisotyönohjaajalle Hanne Konttilalle (etunimi.sukunimi@evl.fi) viimeistään ke 22.2.2017. Ilmoitathan, jos haluat hakea johonkin tiettyyn yllämainittuun ajankohtaan. Ilmoitamme päätöksestä hakijoille tai kutsumme mahdollisesti haastatteluun ke 1.3.2017 mennessä.

Tarvittaessa voit kysyä lisätietoja Hannelta sähköpostitse tai soittamalla 044-7118 623.

Työntekijöitä haetaan seuraaville ajankohdille:
1. 1.-30.6.2017: Sisältää 4 varhaisnuorten leiriä
2. 19.6.-19.7.2017: Sisältää 4 varhaisnuorten leiriä
3. 3.7.-3.8.2017: Sisältää 2 varhaisnuorten leiriä ja yhden rippikoululeirin
Lisäksi yhteiset suunnittelupäivät 1.-2.6.2017.

Työtehtävät koostuvat enimmäkseen leireistä (suunnittelu ja toteutus), mutta myös muista mahdollisista työtehtävistä esim. nuorten illoista. Leirit järjestetään seurakunnan omassa leirikeskuksessa Törmälässä. Palkkaus 502 mukaan ja jos opinnot on kesken siitä -10%.

Jos kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV sähköpostitse Hannelle viimeistään ke 22.2.2017. Ilmoitathan myös, jos haluat hakea johonkin tiettyyn yllämainittuun ajankohtaan. Ilmoitamme päätöksestä hakijoille tai kutsumme mahdollisesti haastatteluun ke 1.3.2017 mennessä.