Kirkkoneuvosto esittää Isomaata Merijärven kappalaiseksi

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 20.2.2017

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle Janne Isomaan valintaa Merijärven kappeliseurakunnan kappalaiseksi. Isomaa on Reisjärven kirkkoherra.

Kirkkoneuvosto esittää Oulun hiippakunnan tuomiokapitulille, että seurakuntapastori Veli Matti Linnanmäelle myönnetään opintovapaata jatko-opintoihin ajalle 1.9.2017 – 31.12.2018. Samalla neuvosto esittää tuomiokapitulille viransijaisuuden täyttämistä vastaavalle ajalle.

Kirkkoneuvosto hyväksyi helmikuun alusta voimaan tulleen kirkon yhteistoiminta- ja luottamusmiessopimuksen sekä tämän vuoden rippikoulusuunnitelman. Neuvosto hyväksyiyhteistyö- ja rahoitussopimuksen Ylivieskan kaupungin kanssa puisto- ja puutarhajätteen kompostointialueesta. Kirkkoneuvosto valitsi seurakunnan edustajat Suomen Lähetysseuran ja Pipliaseuran vuosikokouksiin.