Kävele Naiselle Ammatti -tapahtuma nyt myös Ylivieskassa

Naisten Pankki kutsuu kaikki kehitysmaiden naisten toimeentulosta ja hyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneet mukaan kävelytapahtumaan sunnuntaina 10.9.2017. Valtakunnallinen Kävele Naiselle Ammatti -tapahtuma järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös Ylivieskassa. Tapahtumapaikkana on Suvannon kappeli. Ilmoittautua voit tästä linkistä. Elokuun loppuun mennessä ilmoittauneiden kesken arvotaan Naisten Pankin tuotteita.

Ohjelmassa on klo 10 Maailmojen messu ja kirkkokahvit, jonka jälkeen n. klo 11.30 on kävelytapahtuman avaus, tervetulopuheenvuorot ja alkulämmittely. Kävelylenkeissä on kaksi vaihtoehtoa: 5,7 km tai 1.6 km (esteetön). Naisten Pankin varoja hallinnoi ja hankkeet toteuttaa Kirkon Ulkomaanapu. Yhden ammatin arvo on 30 euroa. Nyt on aika haastaa perheenjäseniä, ystäviä, tuttuja ja työkavereita kävelemään hyvän asian puolesta. (Kuva: Aino Veteläinen)

Kuva: Aino Veteläinen