Reformaatioviikko huipentuu juhlamessuun ja lounaaseen

Ylivieskan seurakunnassa reformaation 500-vuotisjuhlaviikko jatkuu viikonloppuna.
Martti Luther Playmobil-hahmo lymyilee seurakunnan tilojen läheisyydessä ja pitelee kädessään saksaksi kääntämäänsä Raamattua. Martin etsintöihin voi osallistua geokätköilyn hengessä. Löytäjiä odottavat lahjakortit lähiseudun yhteistyökumppanien liikkeisiin. Vinkkejä kätköpaikoista löytyy seurakunnan Facebook-sivulta: https://www.facebook.com/ylivieskanseurakunta/. Suvannon kappelissa teesipolku on koettavana viikonloppuna tilaisuuksien aikana.

Perjantai-iltana Suvannon kappelissa virittäydytään tulevaan pyhäinpäivään musiikin avulla ja kokoonnutaan yhteiselle iltapalalle. Musiikista vastaavat Eeva Korhonen, Teija Siirtola ja Tuomo Hirvi.

Viikko huipentuu juhlamessuun ja yhteiseen lounaaseen sunnuntaina 5.11. klo 10 Suvannon kappelissa. Messuun ja lounaalle kutsutaan mukaan erityisesti kaikki eri tavalla Kirkkotalakoisiin osallistuneet. Saarnan aikana on lapsille pyhäkoulu ja lounaan yhteydessä pääsee valokuvamatkalle Martti Lutherin jalanjäljille Saksaan. Merijärvellä ei ole jumalanpalvelusta vaan linja-autokyyti Suvannon kappeliin lähtee klo 9 Merijärven seurakuntakodin pihalta.