Suviseurat Sievissä

SRK:n suviseurat pidetään Sievissä 27.-30.6. Seuraradio lähettää suviseuraohjelmaa taajuudella 90,80 MHz (Haapavesi) ja 105,30 MHz (Sievi) torstaina 26.6.klo 12.30-24, perjantaista sunnuntaihin klo 6-24 sekä maanantaina 30.6.klo 6-21. Suviseurojen omilta kotisivuilta http://www.suviseurat.fi/ löydät tarkan seuraohjelman ja voit kuunnella suviseuroja internetin välityksellä.

Suviseuraohjelma

Sievin suviseurat alkavat aattoseuroilla torstaina 26.6.2008 klo 13.00. Seurojen viralliset avajaiset ovat pe 27.6. klo 10.00 alkaen isossa teltassa. Seuroissa kuullaan kaikkiaan nelisenkymmentä saarnaa. Ehtoollisen vietto seurateltassa alkaa lauantaina 28.6. klo 15. Ehtoollisen jälkeen kuunnellaan nuorille suunnattu puheenvuoro. Sunnuntaina 29.6 seurateltassa on jumalanpalvelus klo 10. Samaan aikaan pidetään suviseuroihin liittyvät jumalanpalvelukset 16 lähialueen kirkossa.

Saarnat tulkataan ruotsiksi, englanniksi, venäjäksi ja viroksi (radiotaajuuksilla). Myös muita kieliä pyritään tulkkaamaan tarvittaessa (induktiosilmukka). Saarnoja voi kuunnella kunkin seurapäivän ohjelmasta puhujan nimeä klikaamalla.

Suviseurat kuuluvat Ylen Ykkösen kanavalla su klo 18-19.

Perjantaina 27.6. klo 15 alkaen on puhujien ja seurakuntavanhinten kokous Ylivieskan rauhanyhdistyksellä. SRK:n vuosikokous alkaa samassa paikassa lauantaina klo 9.00. Seurat päättyvät ma 30.6 klo 14.00 alkavaan seurapuheeseen ja päätössanoihin.