Ylivieskan kirkkoherranvaali toukokuussa

Oulun hiippakunnan tuomiokapituli on 7.2.2018 kokouksessaan asettanut Ylivieskan seurakunnan kirkkoherranvaalin vaalisijat ja määrännyt vaalisijoille asetetut toimittamaan päiväjumalanpalveluksen Suvannon kappelissa seuraavasti:

1. vaalisija       Oulaisten seurakunnan vs. kirkkoherra, TK (vastaa TM) Eija Nivala, 22.4.2018 klo 10.00

2. vaalisija        Siikalatvan seurakunnan kirkkoherra, TM Merja Jyrkkä 29.4.2018 klo 10.00

3. vaalisija        Pyhäjärven seurakunnan kirkkoherra, TM Mirva Ahola 6.5.2018 klo 10.00

Samalla tuomiokapituli määräsi Ylivieskan seurakunnan kirkkoherranvaalin toimitettavaksi siten, että se alkaa Suvannon kappelissa sunnuntaina 20.5.2018 klo 10.00 pidettävän päiväjumalanpalveluksen jälkeen ja jatkuu siten kuin vaalilautakunta siitä omalla kuulutuksellaan tarkemmin ilmoittaa. Ennakkoäänestys ja kotiäänestys toimitetaan Ylivieskan seurakunnassa 14.-18.5.2018 klo 9.00 – 18.00 vaalilautakunnan ilmoituksen mukaisesti.