Haettavana kaksi kesänuorisotyönohjaajan määräaikaista virkasuhdetta

Ylivieskan seurakuntaan haetaan kahta
KESÄNUORISOTYÖNOHJAAJAA ajalle 25.6.-29.7.2018.

Työtehtävät koostuvat

Kesänuorisotyönohjaajat otetaan määräaikaiseen virkasuhteeseen ja palkkaus määräytyy KirVESTES:n mukaan. Otamme haussa huomioon myös alalle opiskelevat, joilla on jo enemmän kuin vuosi opintoja käytynä. Kesänuorisotyönohjaajien tulee olla ev.lut. kirkon konfirmoituja jäseniä.

Jos kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV sähköpostitse Hannelle viimeistään ke 21.2.2018. Ilmoitamme päätöksestä hakijoille tai kutsumme mahdollisesti haastatteluun to 1.3.2018 mennessä.

Aurinkoisin terveisin,
Hanne Konttila
Ylivieskan seurakunnan
Johtava nuorisotyönohjaaja
etunimi.sukunimi@evl.fi

Ylivieskan seurakuntaan haetaan kahta
KESÄNUORISOTYÖNOHJAAJAA ajalle 25.6.-29.7.2018.

Työtehtävät koostuvat enimmäkseen varhaisnuortenleireistä (suunnittelu ja toteutus), mutta myös muista mahdollisista työtehtävistä esim. nuorten illoista. Leirit järjestetään seurakunnan omassa leirikeskuksessa Törmälässä.

Aurinkoisin terveisin,
Hanne Konttila