Kirkkovaltuusto valitsi vaalilautakunnan jäsenet sekä maallikkovalitsijat Oulun hiippakunnan piispanvaaliin

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkovaltuuston kokouksesta 19.2.2018:

Ylivieskan seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi maanantaina kokouksessaan vaalilautakunnan. Vaalilautakuntaan valittiin puheenjohtajaksi kirkkoherra ja jäseniksi Juhani Alaranta, Terttu-Irmeli Haapakoski, Kerttu Illikainen, Elsi Kaarlela ja Sakari Rahkala. Varajäseniksi valittiin Kaija Eskola, Sirpa Hannula, Marja-Leena Korhonen, Ari Mehtälä ja Arto Vähäkangas. Vaalilautakunta toimittaa kuluvana vuonna sekä kirkkoherran vaalin että seurakuntavaalit.

Kirkkovaltuusto valitsi myös 14 maallikkovalitsijaa Oulun hiippakunnan piispanvaaliin. Maallikkovalitsijoiksi valittiin Paula Haapakoski, Sirpa Hannula, Kirsi Herranen-Somero, Marja Himanka, Juhani Isotalo, Merja Jaakola, Jorma Kopakkala, Leo Mehtälä, Hannu Palosaari, Janne Pelo, Antti Rahja, Roope Rantala, Pekka Similä ja Samuli Tanska.