Merijärven seurakuntatoimiston aukioloaikoihin muutoksia

Seurakuntatoimiston työntekijä Leila Eilola jää lomalle ja siirtyy sen jälkeen eläkkeelle. Tästä johtuen seurakuntatoimiston aukioloajat muuttuvat kevätajaksi. Muutokset ovat voimassa 19.3. alkaen ja jatkuvat toukokuun loppuun. Alla on tarkempaa tietoa asiasta.

Maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin yhteydenotot Ylivieskan seurakunnan kirkkoherranvirastoon klo 9-15 (puh. 044 711 8610). Kirkkoherranvirasto tietää papin, kanttorin, diakoniatyöntekijän ja seurakuntamestarin työpäivät. Työntekijät vastaavat puhelimiinsa työpäivinään.

Merijärven seurakuntatoimisto on auki torstaisin klo 9-12, jolloin toimistossa päivystää kappalainen Janne Isomaa. Muina aikoina seurakuntatoimiston puhelut kääntyvät Ylivieskan seurakunnan kirkkoherranvirastoon.

Merijärven seurakuntatoimisto ja Ylivieskan kirkkoherranvirasto ovat perjantaisin suljettuina.

Kappeliseurakunnan seurakuntatoimiston ja työntekijöiden puhelinnumerot ovat:

• Kappalainen Janne Isomaa puh. 044 711 8635
  • Kanttori Eila Kotiaho puh. 050 339 8751