Lapsityön viikkotoiminta käynnistyy syyskuun alussa

Päivä- ja perhekerhot sekä pyhäkoulut alkavat toimintansa syyskuun alussa. Päiväkerhoihin pääsevät tänä vuonna neljä vuotta täyttävät lapset. Kerhoryhmiä on sekä aamu- että iltapäivällä. Kerhojen kesto on kaksi ja puoli tuntia. Päiväkerhojen ohjelma on monipuolista sisältäen hartaushetkiä, laulu-, leikki-, liikunta-, satu- ja toimintatuokioita. Tärkeä osa kerhoa on ruokailuhetki, jolloin syödään yhdessä kotoa tuodut omat eväät.
   Päiväkerhoihin on ilmoittauduttava etukäteen ensi viikon maanantaina ja tiistaina klo 8-15 p. 044-7118640 tai 044-7118641. Kerhoajoista ja –paikoista ilmoitetaan tarkemmin kirkollisissa ilmoituksissa.
   Perhekerho on tarkoitettu lähinnä kotona oleville vanhemmille tai isovanhemmille ja alle kouluikäisille lapsille. Kerhon sisältöä on yhteisten kokemusten jakaminen, hiljentyminen ja muu toiminta. Tärkeitä tuokioita ovat yhteinen arkartelu- ja kahvihetki. Perhekerhoihin voi tulla silloin kun sopii. Erillistä ilmoittautumista ei ole.
   Pyhäkoulut alkavat syyskuun alussa. Ne ovat sunnuntaisin kodeissa järjestettäviä lasten jumalanpalveluksia. Vetäjinä toimivat vapaaehtoiset pyhäkoulunopettajat. Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä Kaarina Jaatiseen.

Päiväkerhot
Kerhot alkavat ma1.9. Kerhoihin on ehdottomasti ilmoittauduttava maanantaina tai tiistaina 18.-19.8. klo 8-15 p. 044-7118640 tai 044-7118641.
Kerhopaikat ja -ajat:
Suvannon kappeli - ma ja ti ap sekä ma, ti ja to ip
Meijeri - ma, ke ja to ap sekä ti ip
Niemelänkylän koulu - ma ip
Raudaskylän koulu - ma ap ja ma ip
Sorviston kylätalo - to ip
Merijärvi - ti ap klo 9-11.30
Aamupäiväryhmät (ap) ovat klo 9-11.30 ja iltapäiväryhmät (ip) klo 13-15.30.

Perhekerhot
Kerhot alkavat syyskuun ekaviikolla:
Suvannon kappelilla ke klo 9-11 ja 12-14 sekä to klo 9-11
Raudaskylän koululla ke klo 9-11 ja Meijerillä ke klo 12-14