Päiväkerho juhlii viisikymppisiä

Piirros: H. KreiviVuodesta 1968 alkaen on Ylivieskan seurakunnan yhtenä työmuotona ollut päiväkerho. 50-vuotisjuhlaa vietetään sunnuntaina 15.4. Suvannon kappelilla. Päiväkerholaiset esiintyvät sekä perhemessussa että ruokailun jälkeen pidettävässä varsinaisessa juhlassa, jossa on luvassa myös muuta toiminnallista ohjelmaa. Lasten piirtämiä enkelipiirroksia on esillä kappelissa. Yksi niistä, viisivuotiaan Helka Kreivin piirros, on ohessa näkyvä juhlan tunnus. Se näkyy myös liikenteessä, sillä kaikki päiväkerholaiset saavat tunnuksella painetun kangaskassin juhlavuoden lahjana.

Seurakunnan lapsityö kutsuu ylivieskalaisia lämpimästi tervetulleeksi juhlimaan. Mahdolliset muistamiset voi osoittaa Ylivieskan seurakunnalle FI695534051000080, viestiksi Päiväkerho 50 vuotta. Lahjoitukset käytetään uuden kirkon lastentilan lelujen hankintaan.

Lämpimästi tervetuloa juhlaan toivottaa lapsityön väki!