IT-asiantuntijan haku

Keski-Pohjanmaan seurakuntien IT-aluekeskus hakee työsuhteiseen toimeen

IT-ASIANTUNTIJAA

IT-asiantuntija vastaa IT-aluekeskuksen muiden asiantuntijoiden kanssa mm. Windows-palvelimien, Hyper-V:n ja levyjärjestelmien ylläpidosta, tietojärjestelmien ja tietoliikenneyhteyksien suunnittelusta ja ylläpidosta, laiteasennuksista, teknisestä tuesta, dokumentoinnista sekä tietoturvan kehittämisestä.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta (esimerkiksi datanomi), Windows-käyttöjärjestelmien ja -verkkojen osaamista, työkokemusta vastaavista tehtävistä.

Eduksi katsotaan monipuolinen osaaminen Microsoftin eri teknologioista sekä seurakuntatoiminnan tuntemus. Toimipiste sijaitsee Ylivieskassa, mutta työ edellyttää liikkumista myös muissa seurakunnissa, joten oma auto on välttämätön. Valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ennen toimen vastaanottamista.

Palkkauksessa noudatetaan kirkon virka- ja työehtosopimusta. Toimeen sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa. Tehtävä tulee vastaanottaa 20.8.2018 tai sopimuksen mukaan.

Hakemukset ansioluetteloineen on toimitettava 30.4.2018 klo 12 mennessä osoitteeseen Ylivieskan seurakunta, Terveystie 11, 84100 Ylivieska. Kuoreen merkintä IT-asiantuntija.

Lisätietoja antaa tietohallintopäällikkö Markus Tuomi p. 044-3097707 ma-pe klo 10:00 – 14:00 välisenä aikana.