Kesätyöntekijät valittu

Ylivieskan seurakunnan ensi kesän kesätyöntekijät hautausmaa- ja kiinteistöpuolelle on valittu. Kesätöitä saavat Junttila Noora, Veteläinen Aino, Hautamäki Oskari, Kaunisvesi Jasmine, Heinonen Jere, Sipilä Jenna, Hietala Topias, Heikkilä Milja, Niemi Ville, Savela Tiina, Jämsä Eetu, Polvi Jeremias, Vierimaa Emmi, Sorvoja Aki, Huhta Noora, Honkakoski Elias, Soini Inka, Jokitalo Matias, Pylväs Ronja, Kotila Tomi, Herranen Elina, Vähäkangas Pyry, Rautionaho Ella-Maria, Löytynoja Jari, Suominen Pirita, Klasila Heidi (Merijärvi) ja Klasila Saku (Merijärvi).

Hakijoita oli yhteensä 112. Valittuja on kaikkiaan 28, joista uusia seurakunnan kesätöissä 19. Viimeiselle 4 viikon jaksolle 30.7.-26.8. olisi vielä paikka yhdelle tytölle ja pojalle.