Körttivaellus Törmälässä

Maakunnallinen Körttivaellus keväiseen luontoon kutsuu perjantaina 25.5. Ylivieskaan, Törmälän luonto- ja virkistyskeskuksen maastoon. Perjantai-iltana 25.5. järjestettävä tapahtuma alkaa klo 17 kahvitarjoilulla, jonka jälkeen klo 18 alkavissa siioninvirsiseuroissa puhuvat Maritta Haikola Ylivieskasta ja Sanna Jukkola Nivalasta.

Seurojen jälkeen lähdetään opastetulle vaellukselle. Lyhyempi reitti Törmäjärven ympäri on pituudeltaan noin 4 kilometriä ja pidempi reitti noin 6 kilometriä. Matkan varrella on nuotiopaikkoja, joissa on mahdollisuus omien eväsmakkaroiden paistoon. Vaelluksen aikana veisataan Siionin virsiä.

Vaelluksen jälkeen on Törmälässä mahdollisuus saunomiseen ja iltapalan nauttimiseen. Körttivaellus päättyy iltavirteen.

Järjestelyistä vastaavat Herättäjä-Yhdistyksen Ylivieskan paikallistoimikunta yhteistyössä Löytyn kyläyhdistyksen kanssa.

Törmälän osoite on Löytyntie 457, 84100 Ylivieska.