Hengellisen Kuukauslehden 120-vuotisjuhlat Ylivieskassa

Ylivieskassa ensi viikonvaihteessa pidettävien perinteisten Herättäjän Eloseurojen yhteydessä juhlitaan tänä vuonna 120-vuoden ikään ehtinyttä Hengellistä Kuukauslehteä. Lehti on Wilhelmi Malmivaaran aikoinaan perustama herännäisyyden pää-äänenkannattaja. Juhlapuheen sunnuntaina kirkossa klo 13 alkavassa juhlassa pitää Aino Suhola. Alku- ja kommenttipuheenvuoron käyttävät Pentti Haapakoski, Maarit Salmikangas, Jussi Leppälä ja JussiVihantola. Juhlassa esiintyy Chorus Vallis-kuoro.

Eloseurat alkavat lauantaina klo 18 kirkossa pidettävillä seuroilla ja jatkuvat kirkossa sunnuntaina messulla, jossa saarnaa Ilkka Mattila. Seurat jatkuvat päiväjuhlan jälkeen kirkossa klo 15 lähetysseuroilla ja klo 18 päätösseuroilla.