Diakonialounas tarjoaa pikkurahalla maittavaa purtavaa

Ylivieskan seurakunta järjestää lähimmäisen viikolla diakoniaruokailun seurakuntakoti Mariassa 28.8.2018 klo 11.

Yhteisen pöydän äärelle kokoontuminen ja yhteisen leivän murtaminen ovat molemmat syvän kristillisiä tapoja elää todeksi uskoa parempaan. Jeesuksen opettaman Isä meidän -rukouksen pyyntö jokapäiväisestä leivästä kertoo siitä, kuinka me olemme riippuvaisia maan antimista ja sitä kautta Jumalasta, Kaiken elämän antajasta. Ruoasta kiittäminen ja ruoan jakaminen kertovat luottamuksesta Jumalaan. Yhteisen pöydän ääreen kokoontuminen on elämän ilojen ja surujen jakamista, rinnalla kulkemista ja toinen toistemme tukemista. Tähän meitä kutsutaan yhä tänään. Siksikin järjestämme diakoniaruokailun lähimmäisen viikolla.

Keittiöväki valmistaa lounaan suurella sydämellä osittain EU ruoka-aputarvikkeista. Lisäksi tilaisuudessa jaetaan EU-ylijäämäruokaa. Voit ottaa mukaan oman kassin ruoan kotiin viemistä varten. Lounas kustantaa yhden euron ja hintaan sisältyy lounaan lisäksi jälkiruokakahvi sekä pulla. Kattaus on kuudellekymmenelle hengelle, joten tule vaan reippaasti mukaan. Tervetuloa nauttimaan maittava lounas pikkurahalla!

Kuva: Sanna Krook/Kirkon kuvapankki