Seiskaleirille!

Jokirannan koulun 7.-luokkalaiset kokoontuvat jälleen leirikeskus Törmälään viettämään seiskapäiviä 8.9. alkaen jatkuen aina seuraavan viikon alkuun asti. Kaksi luokkaa kerrallaan on päivän tekemässä luokittain erilaisia tehtäviä, joiden tavoitteena on saada luokassa yhteishenki toimimaan ja samalla nuoret oppivat tuntemaan toisensa paremmin. Näin kolmen vuoden yhteinen oppiminen yläkoulussa on varmasti mielekkäämpää.

Leirin voi kuitenkin aloittaa jo edellisenä iltana seurakunnan leiriosuudella, jolloin Törmälässä ollaan myös yötä. Illan aikana teemme yhdessä erilaisia tehtäviä, viihdymme iltaohjelmassa ja rauhoitumme iltahartauteen. Mukana illalla ja yöllä on seurakunnan kaksi nuorisotyönohjaajaa ja joukko isosia eli apuohjaajia. Aamulla sitten joukkoon liittyy Jokirannan koulun henkilökuntaa, kaupungin nuorisotoimi, 4H sekä Metsäkeskuksen miehiä.