Tervetuloa kuoroon

Seurakunnan kuorot aloittavat toimintansa syyskuussa.

Gospelkuoro Riemu kokoontuu keskiviikkoisin 6.9. alkaen klo 18.30 Suvannon kappelissa. Riemua johtaa Teija Siirtola. Gospelkuoro Riemu on tarkoitettu yli 15-vuotiaille laulajille. Ohjelmisto koostuu sekä suomenkielisestä että englanninkielisestä hengellisestä rytmimusiikista.

Kirkkokuoron kokoontumisilta on torstaisin 7.9. alkaen klo 18 Suvannon kappelissa. Kirkkokuoroa johtaa Teija Siirtola. Kirkkokuoro on aikuisille tarkoitettu perinteinen sekakuoro. Ohjelmisto koostuu pääosin perinteisestä ja klassisesta kirkkomusiikista.

Lapsikuoron harjoitusilta on torstaisin 20.9. alkaen klo 17 Marian rippikoulusalissa. Kuoroa johtaa Eeva Korhonen. Nuorisokuoro kokoontuu torstaisin 20.9. alkaen klo 18 Marian rippikoulusalissa. Kuoroa johtaa Eeva Korhonen. Lapsikuoroon tarkoitettu alakouluikäisille ja Nuorisokuoro yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille. Laulamme eri tyylisiä, mukavia, lasten ja nuorten maailmaan sopivia lauluja. Retket kuuluvat myös ohjelmaamme.

Lisätietoja kanttoreilta: Teija Siirtola puh. 044 7118659, Eeva Korhonen puh. 044 7118620, sähköpostit etunimi.sukunimi@evl.fi. Kaikki uudet ja vanhat laulajat lämpimästi tervetuloa mukaan!