Kävele naiselle ammatti

Kävele naiselle ammatti – sunnuntaina 9.9.2018 ylivieskalaisia kutsutaan mukaan Nivalaan klo 10 alkavaan messuun, jossa saarnavieraana on Kirkon Ulkomaanavun työntekijä Heikki Nenonen.  Messun jälkeen on tarjolla lohikeittolounas (5 euroa) ja tietopaketti Kirkon Ulkomaanavun ja Naisten Pankin toiminnasta.

Alkulämmittelyn jälkeen käynnistyy yhteinen kävelylenkki. Kävelylenkkejä on erimittaisia ja niistä voi valita itselle sopivan matkan. Kannusta perheenjäsenesi, ystäväsi, työkaverisi ja kaikki tutut mukaan tapahtumaan, jonka kautta tuetaan Naisten Pankin työtä Afrikassa ja Aasiassa.  Tapahtumassa lippaisiin kertyvällä tuotolla hankitaan ammatteja kehitysmaan naisille, edistetään naisten työllistymistä ja luodaan hyvinvointia kehitysmaiden perheille.

Tänä vuonna alueellisesti järjestettävään kävelytapahtumaan matkataan omin kyydein mutta tarvittaessa yhteiskuljetus järjestetään sitä tarvitseville.  Kuljetusjärjestelyä tarvittaessa yhteys viimeistään ke 5.9. diakoniatyöntekijä Satu Similä p. 044-7118628.