Virkisty kerhotoiminnasta

Diakoniatyön kerhot aloittavat syyskuussa ja toimivat syys- ja kevätkauden kahden viikon tai kuukauden kokoontumisvälein. Eri kerhojen kokoontumisaikoja voi seurata seurakunnan kirkollisista tiedoista.  Kerhoissa kokoonnutaan erilaisten teemojen äärellä yhdessäolosta virkistyen ja hiljentyen yhteiseen hartaushetkeen.

KYLÄKERHOT - kokoontumisia Ylivieskan eri sivukylillä asuville eläkeläisille
Isokosken ja Löytyn kyläkerhot aloittavat retkipäivällä Törmälän leirikeskuksessa to 20.9.
Tuomelan kyläkerho ti 25.9. klo 13.30 Tuomelan kylätalolla
Kantokylän kyläkerho ti 25.9. klo 13 Kantokylän vanhalla koululla

VAMMAISTYÖN KERHOT – kokoontumisia vertaistukea tarjoten
Ystävyyden kerho ma 24.9. klo 17 toimitalo Pietarin nuorten tiloissa. Nuorten ja aikuisten kehitysvammaisten kerho kokoontuu toiminnan ja erilaisten teemojen merkeissä.
Näkö-ja liikuntavammaisten kerho ma 17.9. aloittaa kerhokauden syysretkellä Törmälään.

ELÄKELÄISTEN KERHOT - kokoontumisia ikääntyville
Aamutupa ma 10.9. klo 10 toimitalo Pietarissa, Vitiksen kerhotilassa. Kerho kokoontuu joka toinen maanantaiaamu vapaaehtoisvoimin. Tervetuloa aamukahville, tapaamaan toisia ja jakamaan kuulumisia!
Varttuneen väen kerho ja lähetyspiiri kokoontuvat yhdessä to 27.9. klo 13 seurakuntakoti Mariassa. Kerhoon osallistuvan on mahdollista tilata kerhokyyti Pohjanmaan taksi Oy:n taksikeskuksen numerosta (0600-30050), jos kerhoon on vaikea päästä liikuntarajoitteen vuoksi.

OLKKARI-ILTA - kokoontuminen käsityön ja askartelun ystäville ma 17.9. klo 18 nuorisotila Vitiksessä. Olkkari-illat järjestetään nuoriso-, lähetys ja diakoniatyön kanssa yhteistyönä.

Mukavia kerhohetkiä uusille ja vanhoille kävijöille!