Kirkkoneuvosto käynnisti rakennusprojektin

Uutinen Ylivieskan kirkkoneuvoston kokouksesta 28.3.2007:

Ylivieskan seurakunnan kirkkovaltuuston päätettyä uuden toimitalon paikaksi Heikkilän alueen, päätti kirkkoneuvosto käynnistää rakennusprojektin esittämällä ensiksi kaavaneuvotteluja kaupungin ja terveyskeskuksen kanssa. Rakennustoimikunnalle neuvosto antoi tehtäväksi suunnittelijan valinnan valmistelemisen. Pietarin purkua päätettiin siirtää toistaiseksi mahdollisen varastotilatarpeen vuoksi.

Kirkkoneuvosto tutustui Suvannon hautausmaan huoltorakennuksen rakennuspaikkaan ja antoi rakennustoimikunnalle tehtäväksi pääsuunnittelijan valinnan valmistelun.

Kalajoen rovastikunnan yhteistä erityisnuorisotyönohjaajan virkaa haki määräaikaan mennessä kahdeksan hakijaa, joista kirkkoneuvosto päätti kutsua haastatteluun viisi. Neuvosto päätti myös iltapäiväkerhotoiminnan jatkosopimuksen tekemisestä kaupungin kanssa. Uudet työntekijät, nuorisotyönohjaaja Henri Oksanen ja Suvannon emäntä Anne Tiri siunataan tehtäviinsä 22.4. jumalanpalveluksen yhteydessä.

Neuvosto päätti huollattaa kirkon, Suvannon ja Heikkilän kappelin urut toukokuussa. Perushuollon tekee tarjousten perusteella Sotkamon Urkurakentajat Oy.