Ylivieskan seurakuntavaaliehdokkaat julkaistu

Seurakuntavaalien ehdokasasettelu päättyi 17.9. Ylivieskan seurakunnassa vaaliin osallistuu kolme valitsijayhdistystä. Ehdokkaita niissä on yhteensä 51.

Laaja listan ehdokkaita ovat Arhio Kaija, Autio Markku, Autio Mauno, Haaga Taru, Haapakoski Paula, Hannula Mikko, Haukipuro Marita, Hautala Jukka, Himanka Marja, Isotalo Juhani, Jaakola Merja, Koskinen Heta, Koutonen Tarja, Leppälä Hannu, Löytynoja Tatu, Mehtälä Leo, Pahkala Jouni, Pelkonen Veijo, Pesämaa Jouko, Rahja Antti, Rättyä Mari, Siirtola Ville, Similä Pekka, Sorvisto Sakari, Törmälä Juha, Vähäkangas Meri, Kaivosoja Annika, Junttila Reino, Salmikangas Esko, Nivala Liisa, Hiitola Olli, Lehto Aira, Luhtasela Kalle ja  Nevala Pille.

Yhteisvastuun kirkko listan ehdokkaita ovatHerranen-Somero Kirsi, Karvonen Raiko, Kopakkala Jorma ja  Orpana Markku.

Kristillisten perusarvojen puolesta listalla ehdokkaina ovat Jokitalo Reija, Jussila Pertti, Laitala Talvikki, Lauhikari Antti, Nauha Ritva, Palola Jani, Pelo Janne, Peltokorpi Raili, Raudaskoski Anna, Saulio Antero, Savela Samuli, Härö Aarne ja Palola Taina.

Seurakuntavaalit pidetään 18.11. ja ennakkoäänestys on 6.-11.11.