Opiskelijat opiskelijoille

Humanistisen ja kasvatusalan amk-opiskelijat ovat kaivanneet kristillishenkistä opiskelijatoimintaa Ylivieskaan. Nyt he ovat ryhtyneet itse tuumasta toimeen.
   Syksylle 2008 on suunniteltu muutamia kokoontumisia nimellä ”opiskelijailta”. Ensimmäinen niistä on ma 22.9. klo 19 Suvannon kappelilla. Opiskelijat vastaavat ohjelmasta ja kutsuvat mukaan eri alojen opiskelijoita ja työssäkäyviä nuoria aikuisia. Ensimmäisessä tapaamisessa on tarkoitus suunnitella tulevaa toimintaa yhdessä. Jos halukkuutta on, kootaan esim. raamattupiirejä ja järjestetään matka Aholansaaren opiskelijoiden ja työikäisten ruskaretkelle.
   Toiminnan järjestelyissä ovat opiskelijoiden tukena Herättäjän K-P:n alue ja Ylivieskan seurakunta. (MJ)