Diakoniatyön adventtikalenteri

Diakonia- ja lähetystyön joulujuhla
su 9.12. alkaen klo 10 messulla Suvannolla ja jatkuen klo 11.30 joulupuurolla ja jouluohjelmalla. Juhlaan kutsutaan erilaisissa diakonia- ja lähetystyön tehtävissä mukana olleita ja ryhmiin osallistuneita. Kyytitoiveet ke 5.12. mennessä p. 044 7118670 (päivystysaikana 8.30-10)

Seurakunnan ja eri järjestöjen joulumyyjäiset
ti 11.12. klo 16-18 seurakuntakoti Mariassa. Myyjäisistä ostetaan mielellään jouluisia kahvikakkuja, pipareita, leipiä ym., joten innokkaat kotileipurit voivat leipoa lahjoituksena diakoniatyön hyväksi. Leivonnaiset voi tuoda seurakuntakoti Mariaan myyjäispäivänä. Tuotteisiin tulee merkitä valmistusaineet ja - päivä. Pöytävaraukset 3.12. mennessä p. 044-7118628, Satu Similä

Omaishoitajien joulujuhla
ke 12.12. klo 17 Suvannon kappelilla. Juhla on tarkoitettu kaikille ylivieskalaisille omaishoitajille riippumatta siitä, saako omaishoidontukea. Juhla järjestetään yhteistyössä Peruspalvelukuntayhtymä Kallion omaishoidon kanssa. Ilmoittautuminen pe 30.11. mennessä p. 044 7118627, Jaana Tuomi.

Kehitysvammaisten joulujuhla
to 13.12. klo 18 seurakuntakoti Mariassa. Jouluinen ohjelmahetki ja puurotarjoilu.

Diakoniatyössä kohdattujen joulujuhla ja -ateria
to 20.12. klo 11 seurakuntakoti Mariassa. Joulujuhla ja -ateria on tarkoitettu Ylivieskan seurakunnan diakoniatyössä kohdatuille henkilöille ja perheille.

Olet tervetullut adventin tapahtumiin ja yhteiseen joulun odotukseen!