Sururyhmä, kyläkerhot ja Krito alkavat

Sururyhmässä käydään surua läpi yhdessä
Syksyn sururyhmän kokoontumiset alkavat maanantaina 22.9. klo 18 seurakuntakoti Marian rippikoulusalissa. Kutsumme ryhmään kuluneen kevään ja kesän aikana läheisen ihmisen kuoleman kohdanneita omaisia. Sururyhmä on keskusteluun ja vertaistukeen perustuva ryhmä, joka kokoontuu syksyn aikana kahden viikon välein yhteensä viisi kertaa. Lisätietoja sururyhmään liittyen voit kysyä ryhmän ohjaajilta p. 044- 7118628 / Satu Similä tai p.050-3752053 /  Rauha Isotalus.

Kyläkerhot alkavat
Ylivieskan seurakunnan diakoniatyö aloittaa kyläkerhot Tuomelan ja Löytyn kouluilla sekä Kantokylän vanhalla koululla. Kerhot ovat kohtaamispaikka kaikenikäisille kyläläisille.
  * Tuomela ke 24.9 klo 13.30 koululla.
  * Kantokylä ti 30.9 klo 13.00 vanhalla koululla.
  * Löytty ti 30.9 klo 13.00 koululla.

Kritoryhmä
Syksyn myötä aloittaa Ylivieskan seurakunnassa uusi Kritoryhmä. Aiheena seitsemän kokoontumisen sarjassa on pelosta vapautuminen. Ryhmässä voi luottamuksellisesti keskustella ja työstää asioita. Ensimmäinen kokoontuminen on ke 1.10. klo 17.30 alkaen diakoniatoimistolla. Ilmoittautumisia ottaa vastaan diakoni Aira Lehto p. 044-7118626.