Haettavana IT-asiantuntija Raahen toimipisteeseen

Keski-Pohjanmaan seurakuntien IT-aluekeskuksessa on haettavana

IT-ASIANTUNTIJAN
työsuhteinen toimi.

IT-asiantuntija vastaa IT-aluekeskuksen muiden asiantuntijoiden kanssa mm. Windows-palvelimien, Hyper-V:n ja levyjärjestelmien ylläpidosta, tietojärjestelmien ja tietoliikenneyhteyksien suunnittelusta ja ylläpidosta, laiteasennuksista, teknisestä tuesta, dokumentoinnista sekä tietoturvan kehittämisestä.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta (esimerkiksi datanomi), Windows-käyttöjärjestelmien ja -verkkojen osaamista sekä työkokemusta vastaavista tehtävistä.

Eduksi lasketaan monipuolinen osaaminen Microsoftin eri teknologioista sekä seurakuntatoiminnan tuntemus. Toimipiste sijaitsee Raahessa, mutta työ edellyttää myös liikkumista, joten oma auto on välttämätön. Valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ennen toimen vastaanottamista.

Palkkauksessa noudatetaan kirkon virka- ja työehtosopimusta. Toimeen sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa. Tehtävä tulee vastaanottaa mahdollisimman pian, mielellään heti vuoden 2019 alusta tai sopimuksen mukaan.

Hakemukset ansioluetteloineen (CV) on toimitettava 2.1.2019 klo 12 mennessä osoitteeseen hakemukset.ylivieska(at)evl.fi otsikolla IT-asiantuntija.

Lisätietoja antavat 17.-21.12. päivittäin klo 12-14 IT-asiantuntija Hannu Mikkola p. 050-314 7237 sekä 27.-28.12. ja 31.12. päivittäin klo 12-14 IT-asiantuntija Matias Svartsjö p. 040-184 0180.