Mikko Kilkkisen Ruska-konsertti kirkossa

Tenori Mikko Kilkkinen on konsertoinut viime vuosina aktiivisesti eri puolilla Suomea saaden loistavaa palautetta sekä yleisöltä että lehdistöltä.  Ohjelmassa on ollut erilaisia konserttisarjoja aina kirkkovuoteen soveltuen.

Myös kuluvan kesän aikana Mikko Kilkkistä on kuultu monissa maamme kirkoissa ja konserttisaleissa. Ohjelmistossa on ollut mm., Händelin, Kuusiston, Merikannon ja Schubertin   musiikkia. Urku- ja pianosäestysksestä vastaa pianotaiteilija Mikko Haapaniemi.

Ruska 2008 -konserttisarja suuntautuu Kainuun, Pohjois-Suomen, Pohjanmaan sekä Eteläisen Suomen kirkkoihin. Konserteissa kuullaan mm. Händelin, Kuulan, ja Merikannon sävellyksiä sekä tuttuja, rakkaimpia laulumusiikin helmiä. Akustisten konserttien kesto n. 1 h. Ohjelma 10 €, ovelta alkaen tunti ennen konserttia. Ylivieskan kirkossa konsertti kuullaan perjantaina 10.10. klo 19. Konsertin tuotosta menee 20 % Petroskoin kirkon rakennushankkeen hyväksi.