Diakoniaruokailu eurolla!

Ylivieskan seurakunta järjestää diakoniaruokailun ylivieskalaisille, diakoniatyössä kohdatuille henkilöille ja perheille seurakuntakoti Marian kahviossa tiistaina 12.2. klo 11.

Diakonialounaalla saamme syödä yhdessä eikä yksin kotona. Yhteisessä pöydässä voidaan jutella päivän kuulumiset.

Terveellinen ja maittava ateria valmistetaan osittain EU-ruokatarvikkeista. Lahjoituksena saadaan leipää ja juustoa. Lounas maksaa yhden euron ja hintaan sisältyy ruuan lisäksi jälkiruokakahvi ja pannari. Saat mukaan myös aterian reseptit, että voit kotonakin valmistaa edullista ruokaa.

Kattaus on 100:lle, joten tule rohkeasti mukaan vaikka ystävän kanssa. Lisätietoja diakoniatyöntekijä Jaana Tuomi p. 044 7118627.

Ruuanvalmistuskurssi maaliskuussa

Diakoniaruokailuun on tulossa maaliskuussa jatkoa ruuanvalmistuskurssina. Yhteisessä keittiössä, toimitalo Pietarissa valmistetaan yhdessä ruokaa ti 19.3. klo 9-13 Marttojen kotitalousneuvoja Marja-Leena Pirkolan opastuksella.