Ylivieskan 11. kirkkoherra asetetaan virkaan 17. helmikuuta

Viime vuoden syyskuun alusta Ylivieskan seurakunnan vs. kirkkoherrana toiminut Eija Nivala asetetaan kirkkoherran virkaan sunnuntaina 17.2. Suvannon kappelissa pidettävän messun yhteydessä. Virkaanasettamisen toimittaa piispa Jukka Keskitalo avustajinaan lääninrovasti Kari Tiirola, rovasti Timo Määttä, vs. kappalainen Eeva-Kaisa Laakko ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Pekka Similä. Piispanmessun avustavina pappeina ovat kappalainen Janne Isomaa ja vs. seurakuntapastori Riikka Talvitie. Messussa saarnaa Eija Nivala. Kanttorit ja kirkkokuoro vastaavat messun musiikista.

Messun ja lohikeittolounaan jälkeen on tulojuhla ja kakkukahvit. Seurakuntalaisia toivotetaan lämpimästi tervetulleeksi 11. Ylivieskan kirkkoherran virkaanasettamisjuhlaan. Messu on kuultavissa suorana lähetyksenä myös ylivieskanseurakunta.fi ja Radio Pookin kautta. Lisäksi messu videoidaan ja on myöhemmin katsottavissa myös Ylivieskan PaikallisTV:ssä.