Kalajoen rovastikunnan retki Petroskoihin

Retki Kalajoen rovastikunnan seurakuntien yhteiseen ystävyysseurakuntaan, Petroskoihin järjestetään 14.-17.6.2019. Lähtö on 14.6. klo 6 Kalajoki, 6.15 Alavieska, 6.40 Ylivieska, 7.05 Nivala, 7.30 Haapajärvi. Perillä Petroskoissa ollaan pysähdyksistä riippuen noin klo 20.30. Lauantain 15.6. ohjelmassa on retki Kizhin saarelle ja sunnuntaina jumalanpalvelus Petroskoin kirkossa. Muusta ohjelmasta sovitaan ryhmän kanssa. Majoitus on hotelli Piter Inn Petrozavodskissa, joka sijaitsee Petroskoin keskustassa rautatieaseman vieressä. Paluu lähtöpaikkoihin tapahtuu 17.6. puoleen yöhön mennessä.

Majoituksen hinta on 118 euroa/2hh aamiaisella tai 185 euroa/1hh. Ryhmäviisumin hinta on 91 euroa/hlö ja opastettu retki Kizhin saarelle maksaa 74 euroa/hlö. Lisäksi kyydin hinta laskutetaan lähtijämäärän mukaan.

Ilmoittautuminen retkelle on 29.3. mennessä p. 08-469 4471 /Liisa Kotka tai liisa.kotka@matkarasti.fi. Ryhmäviisumia varten kopio passin kuva-aukeamasta, vakuutustodistus Venäjän viisumia varten ja värillinen passikuva Matka-Rastiin viimeistään 15.5. mennessä.

Kuvateksti:
Kalajoen rovastikunnan seurakuntien avustuksella, lahjoitusvaroin ja vapaaehtoisten avustamana kohosi kauniin Lohijoen rantaan Petroskoin luterilaisen seurakunnan kirkko. Käyttöönottojuhlaa vietettiin lokakuussa 2011. (Kuva: Jussi Leppälä)