Kynkkärinki etsii vapaaehtoisia

Kynkkärinki aloittaa toimintansa Ylivieskassa toukokuun lopussa. Nyt toimintaan haetaan vapaaehtoisia. Mukana voi olla kerran kesässä tai useammin, omien mahdollisuuksien mukaan.

Kynkkäringin vapaaehtoiset avustavat tulevana kesänä laitoksissa asuvia vanhuksia ulkoilussa. Toiminta alkaa toukokuun lopussa ja jatkuu elokuun alkuun vuoroviikoin tiistaisin. Paikkoina toimivat Kotikartano, Suvantotupa, Terveyskeskuksen Hoivaosasto ja Sipilän palvelukeskus.

Jos olet kiinnostunut kynkkäringin vapaaehtoistoiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä diakoniatyöntekijä Marjaana Juolaan p. 044-7118 629. Vapaaehtoiseksi voi myös ilmoittautua kynkkäringin infoillassa tiistaina 21.5. klo 18 toimitila Pietarin kokoustila Lydiassa (sisäänkäynti D). Tervetuloa mukaan toimintaan, josta saat hyvän mielen!