Leirikutsu eläkeläisille

Törmälän leirikeskuksessa vietetään Varttuneen väen leiriä 20.- 22.8.2019. Leiri on tarkoitettu ylivieskalaisille ja merijärvisille eläkeläisille, jotka haluavat virkistyä leirillä yhdessäolosta ja hengellisestä hoidosta. Leirielämään kuuluvat yhteisten ohjelmahetkien ohella hyvä ruoka, ulkoilu ja lepo. Erityisenä teemana leirillä on tänä vuonna ystävyys. Leirillä voi olla koko ajan tai käydä Törmälässä päiväkävijänä. Törmälään järjestetään yhteiskuljetukset. Leiri toteutuu, kun kokoajaksi ilmoittautuneita on 12 henkilöä.

Leiritunnelmaan sinua kutsuvat diakoniatyöntekijät Jaana Tuomi ja Satu Similä sekä leiri-isoset Aino Nisula, Eeva Kalapudas, Paula Rahja ja Ritva Laakso.

Leirille on ilmoittautuminen viimeistään maanantaina 5.8. mennessä, diakoniatoimistoon p. 044-7118670. Leirimaksu on 30 euroa. Ilmoittautuneille lähetään leirikirje tarkemmasta ohjelmasta.