Kerhot käynnistyvät syyskuun eka viikolla - Ylivieskan Seurakunnan perhetyössä uusia tuulia

LapsiArkki on lastenhoitoa yhden vanhemman perheille tai perheille, joissa arkivastuu on yhdellä vanhemmalla. Toiminta on suunnattu 1-8-vuotiaille, kävelemään oppineille lapsille. LapsiArkki kokoontuu tiistaisin klo 17.30-19.30 Toimitalo Pietarissa. Mukaan mahtuu kerralla 12 lasta. LapsiArkkiin ilmoittautuminen on edellisellä viikolla keskiviikkona ja torstaina p. 0447118640.

Lapsi ja vanhempi voivat tulla yhdessä tutustumaan tiloihin ja toimintaan tiistaina 3.9. klo 17.30-19.30 välillä. Viikosta 37 alkaen LapsiArkki toimii normaalisti.

Perheliikunta Pikkupietarin Loikka tempaa mukaansa alle kouluikäiset lapset yhdessä vanhempien kanssa. Leikimme ja pelailemme yhdessä rennosti liikunnasta nauttien Toimitalo Pietarin liikuntasalissa keskiviikkoisin klo 12.15-13.30.

Ekavauvakerhokokoontuu tuttuun tapaan keskiviikkoisin klo 12-13.45 Toimitalo Pietarissa. Ekavauvakerhossa vietetään aikaan yhdessä jutellen, kahvitellen ja vauva-arkea jakaen. Kerho on suunnattu ensimmäisen lapsensa saaneille perheille, joiden lapsi on alle 1-vuotias.

Perhekerhokokoontuu maanantaisin klo 13-15 ja torstaisin klo 10-12 Toimitalo Pietarissa. Perhekerhoihin ovat tervetulleita kaikki vauvasta alakouluikäisiin lapsiin yhdessä vanhemman, isovanhemman, kummin tai muun aikuisen kanssa. Kahden tunnin aikana on ohjelmaa perheille: vapaata leikkiä, hartaushetki, yhteinen kahvihetki, ohjattu askartelu tai leikkihetki.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja toiminnasta p. 0447118640 / johtava lapsityöntekijä Elisa Torvikoski

Seurakunnan päivä- ja perhekerhot alkavat syyskuun ensimmäisellä viikolla. Anna-Maija (vas.), Taina, Tiina, Elisa, Heidi, Maarit ja Elsa lapsityöstä toivottavat tulijat lämpimästi mukaan. Kuva: Sami Vuolteenaho

Seurakunnan lapsityön syyskausi käynnistyi tiistaina 20.8. vitossynttäreillä. Päivänsankareita ja heidän vanhempiaan oli paikalla juhlimassa kaikkiaan 250. Täytekakun lisäksi synttäriväkeä viihdyttivät pellepariskunta Nelli ja Niilo. Kuva: Heidi Vuolteenaho