Virkisty kerhotoiminnasta - diakoniatyön kerhot alkavat

Kuva: Satu SimiläDiakoniatyön kerhot aloittavat syyskuussa ja toimivat syys- ja kevätkauden kahden viikon tai kuukauden kokoontumisvälein. Eri kerhojen kokoontumisaikoja voi seurata seurakunnan kirkollisista tiedoista.  Kerhoissa kokoonnutaan erilaisten teemojen äärellä yhdessäolosta virkistyen ja hiljentyen yhteiseen hartaushetkeen.

Kyläkerhot -kokoontumisia Ylivieskan eri sivukylillä asuville eläkeläisille

• Löytyn kyläkerho ti 24.9. klo 13 Löytyn koululla
  • Tuomelan ja Kantokylän kyläkerho ti 24.9. klo 13 Kantokylän vanhalla koululla
  • Isokosken kyläkerho ke 25.9 klo 13 toimitalo Pietarissa, kokoushuone Lyydiassa diakoniatoimistossa.

Vammaistyön kerhot -kokoontumisia vertaistukea tarjoten

• Ystävyyden kerho ma 9.9. klo 17 toimitalo Pietarin nuorten tiloissa. Nuorten ja aikuisten kehitysvammaisten kerho kokoontuu toiminnan ja erilaisten teemojen merkeissä.
  • Näkö-ja liikuntavammaisten kerho ke 18.9. klo 13 aloittaa kerhokauden Ylivieskan liikuntakeskuksessa

Eläkeläisten kerhot -kokoontumisia ikääntyville

Aamutupa ma 16.9. klo 10 toimitalo Pietarissa, Vitiksen kerhotilassa. Kerho kokoontuu joka toinen maanantaiaamu vapaaehtoisvoimin. Tervetuloa aamukahville, tapaamaan toisia ja jakamaan kuulumisia!

Varttuneen väen kerho ja lähetyspiiri kokoontuvat yhdessä to 12.9. klo 13 seurakuntakoti Mariassa. Kerhoon osallistuvan on mahdollista tilata kerhokyyti Pohjanmaan taksi Oy:n taksikeskuksen numerosta (0600-30050), jos kerhoon on vaikea päästä liikuntarajoitteen vuoksi.

Olkkari-ilta- kokoontuminen käsityön ja askartelun ystäville ma 16.9. klo 18 nuorisotila Vitiksessä.    Olkkari-illat järjestetään nuoriso-, lähetys ja diakoniatyön kanssa yhteistyönä.

Mukavia kerhohetkiä uusille ja vanhoille kävijöille!