Lastenhoitoapua tarjolla

Tiistai-iltaisin Toimitalo Pietarissa kokoontuu LapsiArkki. Toiminta on tarkoitettu 1-8-vuotiaille lapsille, jotka pärjäävät tavanomaisessa ryhmässä ja joiden perhettä luotsaa yksi vanhempi. Kuten jos toinen vanhemmista on reissutyössä tai arki pyörii tilapäisesti tai jatkuvasti toisen vanhemman vastuulla.

LapsiArkissa esimerkiksi leikitään, pelataan, luetaan, askarrellaan, reippaillaan liikuntasalissa ikätason mukaisesti. Lapsista huolehtivat seurakunnan lastenohjaajat, joiden kanssa on turvallista viettää aikaa.

Lapsen ollessa ryhmässä vanhempi voi levähtää, harrastaa, hoitaa asioita tai vaikka istua kahvikupillisen ääressä ystävän kanssa.

LapsiArkki toimii tiistaisin klo 17.30-19.30. Mukaan mahtuu 12 lasta kerralla. Lapsi voi viettää ryhmässä tarvitsemansa ajan tällä aikavälillä. Toiminta on maksutonta. LapsiArkkiin ilmoittaudutaan aina edellisen viikon keskiviikkona klo 17-19 p. 0447118640. Tästä numerosta voit myös tiedustella asiasta lisää. Tervetuloa rohkeasti mukaan!

Lastenohjaajat Tiina Hannula ja Heidi Vuolteenaho toivottavat tulijat lämpimästi tervetulleeksi LapsiArkkiin. (Kuva: Elisa Torvikoski)