Haettavana IT-asiantuntijan työsuhde

Keski-Pohjanmaan seurakuntien IT-aluekeskuksessa on haettavana

IT-ASIANTUNTIJAN
työsuhteinen toimi.

IT-asiantuntija vastaa IT-aluekeskuksen muiden asiantuntijoiden kanssa mm. Windows-palvelimien, tietojärjestelmien ja tietoliikenneyhteyksien ylläpidosta, laiteasennuksista, työasema- ja käyttäjätuesta, dokumentoinnista sekä tietoturvan kehittämisestä.

Edellytämme tehtävään asiakaspalveluhenkisyyttä ja soveltuvaa koulutusta (esimerkiksi datanomi), Windows-käyttöjärjestelmien ja -verkkojen osaamista sekä työkokemusta vastaavista tehtävistä.

Eduksi lasketaan monipuolinen osaaminen Microsoftin eri teknologioista sekä seurakuntatoiminnan tuntemus. Toimipisteen sijainnista Keski-Pohjanmaan IT-aluekeskuksen alueella voidaan neuvotella, mutta työ edellyttää myös liikkumista, joten oma auto on välttämätön. Valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ennen toimen vastaanottamista.

Palkkauksessa noudatetaan kirkon virka- ja työehtosopimusta. Toimeen sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa. Tehtävä tulee vastaanottaa mielellään heti vuoden 2020 alusta tai sopimuksen mukaan.

Hakemukset ansioluetteloineen (CV) on toimitettava 25.10.2019 klo 12 mennessä osoitteeseen hakemukset.ylivieska(at)evl.fi otsikolla IT-asiantuntija.

Lisätietoja antaa johtava IT-asiantuntija Aki Herrala p. 040-636 1947, Keski-Pohjanmaan IT-aluekeskuksen kotisivut