!! Ilmoittautuminen kouluikäisten toimintaan !!

Syyslomaviikolla seurakunta järjestää jälleen 1.-4. –luokkalaisille Hulinapäivät Nuorisotila Vitiksessä. Hulinapäivillä mm. askarrellaan, leikitään, ulkoillaan ja kokataan yhdessä. Jokaisena päivänä kokkaamme osallistujien kanssa lounaan, joten omia eväitä ei tarvitse ottaa mukaan. Syysloman Hulinapäivät kokoontuvat Nuorisotila Vitiksessä maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona.

Tykkäätkö seikkailuista ja retkistä?
Ylivieskan seurakunta järjestää yön yli kestävän seikkailun Merijärven kirkossa syyslomaviikon lauantaina. Yöpymisen aikana tutustumme Merijärven kirkkoon kaikilla aisteilla, kokkailemme seurakuntakodilla ja seikkailemme kirkon läheisyydessä. Illan tullen levitämme retkipatjat kirkon lattialle ja käymme yöpuulle. Aamulla heräämme hieman ennen perhejumalanpalveluksen alkua ja toivotamme kaikki tervetulleeksi kirkkoon jumalanpalvelukseen, jonka toteuttamisessa olemme mukana. Yö kirkossa-tapahtumaan voivat osallistua 4.-7.- luokkalaiset ja heidän vanhempansa.

Kouluikäisten kerhot aloittavat toimintansa syyslomaviikon jälkeen. Kouluikäisille suunnattuja kerhoja on yhdeksän ja jokaisella kerholla on oma teemansa. Kerhovalikoimasta löytyy kokkikerhoja, liikuntakerhoja, monitoimikerho ja aivan uusi korukerho. Kouluikäisten kerhoja ovat ohjaamassa KeIsko (Kerhonohjaaja- ja isoskoulutuksen) aloittaneet nuoret. Kerhotoiminnan lisäksi 7-luokkalaisten omat Oloillat ovat torstaisin klo 14.30-16.30. 7-Oloilloissa on tarjolla välipalaa, pelejä, mahdollisuus tehdä läksyjä ja kertoa kuulumisia.

Leirejäkin on tulossa tuttuun tapaan. Joululeiri järjestetään 5.-7. –luokkalaisille 29.11-1.12. ja keväällä viikko ennen pääsiäistä on Pääsiäisleiri 3.-4. –luokkalaisille 3.-5.4.2019. Lisätietoja kouluikäisten toiminnasta löytyy seurakunnan kotisivuilta ja koulujen kautta jaetuissa toimintaesitteissä. Ilmoittautuminen toimintaan alkaa tiistaina 15.10. klo 17 seurakunnan kotisivujen kautta.

ILMOITTAUTUMISLINKIT TOIMINTAAN LÖYDÄT TÄSTÄ:

Hulinapäivät 1-4lk - ilmoittautuminen

Yö kirkossa 4-7lk - ilmoittautuminen

Kouluikäisten kerhot 1-6lk - ilmoittautuminen

Joululeiri 5-7lk - ilmoittautuminen

Pääsiäisleiri 3-4lk - ilmoittautuminen

Lisätietoja voi kysyä Sannalta (puh. 0447118625) tai Juhalta (puh. 0447118624).

Tuoreimman toimintaesitteen pääset lukemaan tästä