Yö kirkossa syysloman päätteeksi

Tykkäätkö seikkailuista ja retkistä? Ylivieskan seurakunta järjestää yön yli kestävän seikkailun Merijärven kirkossa syyslomaviikon lauantaina ja sunnuntaina 26.-27.10. Yöpymisen aikana tutustumme Merijärven kirkkoon kaikilla aisteilla, kokkailemme seurakuntakodilla ja seikkailemme kirkon läheisyydessä.

Illan tullen levitämme retkipatjat kirkon lattialle ja käymme yöpuulle.

Aamulla heräämme hieman ennen perhejumalanpalveluksen alkua ja toivotamme kaikki tervetulleeksi kirkkoon jumalanpalvelukseen, jonka toteuttamisessa olemme mukana. Jumalanpalvelus on perhekirkko ja sinne lähtee kuljetus klo 9 myös Ylivieskasta seurakuntakoti Marian pihasta. Suvannon kappelissa ei ole sunnuntaina 27.10. messua. Perhekirkon jälkeen on diakonialounas Merijärven seurakuntakodissa.

Yö kirkossa-tapahtumaan voivat osallistua 4.-7.- luokkalaiset ja heidän vanhempansa. Retki on maksuton. Yöretkelle ilmoittautuminen tapahtuu tästä linkistä keskiviikkoon 23.10. klo 16 mennessä. Täältä löydät tietoa myös syyslomaviikon Hulinapäivistä, niiden jälkeen alkavista kerhoista sekä joulu- ja pääsiäisleiristä.