Naisten aamukahveilla kysytään - mikä kuva sieltä kaivosta näkyy

”Kyllähän se elämä näinkin menee. Syrjästä katsojana. Tyhjä tunne rinnassa. Vai onko tämä elämää? Hakea yksin kaivosta vettä, kun muut ovat jo menneet, kun tuntuu, etten muiden seuraan ihan sovi.  Ihan hyvä minä olen, vai?”

Nainen kaivolla. Hakemassa vettä, ja sen reissun jälkeen, hän on hyvä. Kaivon veden kalvo ei näytä sitä kuvaa, mikä kuvastuu Jeesuksen silmistä: kaunis, hyvä ihminen. Jopa rakastettu. Omana itsenään.

Odotettu ja nyt jo perinteeksi muodostunut Naisten aamukahvit ovat toimitalo Pietarissa lauantaina 16.11. klo 9-10.30. Tilaisuus tarjoaa jälleen uutta ajateltavaa, lepohetkeä arjen haasteisiin. Samalla omia taakkoja voi keventää, saada ja jakaa vertaistukea tai tulla vain olemaan ja kuulemaan mitä Raamatun naiset ja muut osallistujat jakavat aamun teemasta.

Tilaisuuden sisältönä on tälläkin kertaa aluksi kevyt aamupala, musiikkia, Riikka Talvitien alustus ja ryhmäkeskustelua. Lopuksi tarjotaan mahdollisuus esirukoukseen sitä haluaville.

Kokoontumispaikkana on toimitalo Pietarin nuorisotila Vitis. Aamupala, kahvi, tee, lisukkeena suolaista ja makeaa on osallistujille maksuton. Naisten aamukahville ovat tervetulleita kaikenikäiset ja eri elämäntilanteissa elävät naiset.