Diakoniatyön joulunajan tapahtumia

Joulurauhaa – konsertti

su 24.11. klo 19 Suvannon kappelilla. Ohjelmalla (10 euroa) tuetaan vähävaraisten henkilöiden ja perheiden jouluavustamista Ylivieskan seurakunnan diakoniatyön kautta.

Kehitysvammaisten joulujuhla

ma 2.12. klo 18 seurakuntakoti Mariassa. Jouluinen ohjelmahetki ja puurotarjoilu. Juhla järjestetään yhteistyössä Kehitysvammaisten Tuki ry:n kanssa.

Seurakunnan ja eri järjestöjen joulumyyjäiset

ti 10.12. klo 16-18 seurakuntakoti Mariassa. Myyjäisistä ostetaan mielellään jouluisia kahvikakkuja, pipareita, leipiä ym. leivonnaisia, joten kotileipurit voivat leipoa lahjoituksena diakoniatyön hyväksi. Leivonnaiset voi tuoda seurakuntakoti Mariaan myyjäispäivänä. Tuotteisiin tulee merkitä valmistusaineet ja -päivä. Pöytävaraukset 3.12. mennessä p. 044 7118670 (päivystysaikana ti-to 8.30-10)

Diakonia- ja lähetystyön joulujuhla

su 15.12. alkaen klo 10 messulla Suvannolla ja jatkuen klo 11.30 joulupuurolla ja -ohjelmalla.       Juhlaan kutsutaan erilaisissa diakonia- ja lähetystyön tehtävissä mukana olleita vapaaehtoisia ja ryhmiin osallistuneita. Kyytitoiveet ke 11.12. mennessä p. 044 7118670 (päivystysaikana ti-to 8.30-10)

Omaishoitajien joulujuhla

ke 11.12. klo 17 Suvannon kappelilla. Juhla on tarkoitettu kaikille ylivieskalaisille omaishoitajille riippumatta siitä saako omaishoidontukea. Juhla järjestetään yhteistyössä Peruspalvelukuntayhtymä Kallion omaishoidon kanssa. Ilmoittautuminen ke 27.11. p. 044 7118627 Jaana Tuomi.

Diakoniatyössä kohdattujen joulujuhla ja -ateria

to 19.12. klo 11 seurakuntakoti Mariassa. Joulujuhla ja -ateria on tarkoitettu Ylivieskan seurakunnan diakoniatyössä kohdatuille henkilöille ja perheille. Tilaisuus on maksuton eikä vaadi ennakkoilmoittautumista.