Yhdessä joulumyyjäisiä valmistelemaan

Perinteiset diakoniatyön joulumyyjäiset ovat kuukauden kuluttua. Askartelu ja ideoiminen myyjäisiä varten aloitetaan kuitenkin jo tiistaina 18.11. klo 13 Seurakuntakoti Mariassa. Mukaan ovat tervetulleita kaikki halukkaat. Tullessa voi tuoda myös omia askarteluvinkkejä. Yhdessä valmistelu jatkuu vielä kahtena seuraavanakin tiistaina 25.11. ja 2.12. Myyjäisistä ostetaan mielellään jouluisia kahvikakkuja ja pipareita, joten innokkaat leipurit voivat leipoa nyt diakonian hyväksi. Leipomuksesi voit tuoda suoraan myyjäisiin. Tuotteisiin tulee merkitä valmistusaineet ja -päivä. Miesten villasukat ja nuorten lapaset ovat joka joulun kysytyimpiä tuotteita. Mitä isommat villasukat ovat, sitä parempi on menekki. Villalankaa voi halutessaan käydä hakemassa diakoniatoimistosta.
   Seurakunnan ja kansanterveysjärjestöjen joulumyyjäiset ovat Seurakuntakoti Mariassa keskiviikkona 10.12. klo 16-18. Pöytävaraukset ja tiedustelut on tehtävä keskiviikkoon 3.12. mennessä Jaana Tuomelle p. 044-7118627.