Joulukeräykset tukevat lapsia, nuoria sekä sairastuneita

Adventin ja joulun aikaan voi tukea eri kirkollisia järjestöjä ja niiden kautta tapahtuvaa avustustyötä.

Tukea Angolan lapsille
Kirkon Ulkomaanavun adventtikeräyksellä kootaan tänä vuonna varoja erityisesti Angolaan lasten elinolosuhteiden parantamiseksi. Kirkon Ulkomaanapu tukee Angolassa koulujen ja terveysasemien rakentamista sekä ravitsemuksen ja toimeentulon parantamista erityisesti kehittämällä maanviljelyä.
   Lisäksi Kirkon Ulkomaanavulta voi ostaa toisenlaisia lahjoja. Tämän vuoden uutuus on Näkymättömät-kampanjaan liittyvä henkilötodistus, jonka hinta on 12 euroa.
   Keräyksen tilinumerot ovat Sampo Pankki 800018-223340 ja Nordea 157230-500504. Viestikohtaan merkintä  "Adventtikeräys".

Lahjoita toivoa tulevaisuuteen
Suomen Lähetysseuran joulukeräyksen 2008 avulla tuetaan hiv- ja aids-työtä Afrikassa ja Aasiassa sekä terveydenhuoltotyötä Tansaniassa ja Vietnamissa.
   Lähetysseuran Kauneimmat joululaulut -tapahtumiin ja Joulukeräykseen voi osallistua monella tavalla: Netissä voi osallistua lahjoittamalla 10, 20, 50 tai sata euroa. Keräyspuhelin on 0600 01515. Tekstiviestin voi lähettää numeroon 16160. Jouluisen soittoäänen voi tilata kännykkään. Lahjoittaja voi lähettää myös joulukortin ystävälle. Lisätietoja www.mission.fi. Lahjoitustili on Sampo 800014-161130.

Toivoa köyhistä köyhimmille Intiassa
Suomen Pipliaseuran joulukeräyksellä lahjoitetaan Raamattuja Intian köyhimmille kristityille
   Suomen Pipliaseuran joulukeräykseen voi osallistua netin välityksellä: www.raamattulahja.fi, pankin välityksellä: Sampo 800018-55783, viestiin: Joulu 5403 tai tekstiviestillä: 10E tai 20E PSLAHJA JOULU 5403 numeroon 16303, kuittaus vahvistusviestin mukaan.