Tukea hengelliseen kasvuun pienryhmässä

Oletko kiinnostunut yhdessä hiljentymään, jakamaan ajatuksia ja kokemuksia elämästä sekä saamaan ja antamaan tukea hengelliseen kasvuun? Talven aikana alkavan Hengellisen elämän kasvuryhmän kokoontuminen perustuu matkakumppanuuteen, jossa jokainen jäsen on tärkeä. Ryhmä toimii osanottajiensa hengellisenä ohjaajana. Sen tarkoituksena on auttaa kuulemaan Jumalan kutsua omassa elämässään ja tukea kunkin osanottajan matkaa elämän tiellä.

Jos olet kiinnostunut oman elämäsi hengellisestä kasvusta, ota yhteyttä seurakuntamme kappalaiseen Pekka Lehtoon p. 044-7118618. Ryhmä aloittaa kokoontumisen lähiaikoina jatkaen säännöllisesti kahden viikon välein yhteensä kaksikymmentä kertaa. Ryhmään otetaan 5 – 7 jäsentä. Ryhmässä toteutetaan Vuorovesi-oppaan mukaista ohjelmaa.