Virsivisa etenee

Peruskoulun kolmannen ja neljännen luokan oppilaille suunnattu virsituntemusta ja virsilaulua edistävä Virsivisan loppukisailut alkavat. Ensiviikon tiistaina kisaillaan kaikissa hiippakunnissa, joista voittajajoukkue etenee toukokuussa Jyväskylässä pidettävään finaaliin. Virsivisan järjestelyistä vastaavat Seurakuntien Lapsityön Keskus yhdessä kirkkohallituksen,  Opetushallituksen, hiippakuntien, seurakuntien ja koulujen kanssa.
   Oppilaat ovat valinneet luokastaan kolmen hengen joukkueet. Viikolla 4 kisailtiin koulussa, viikolla 7 seurakunnassa ja ensiviikolla hiippakunnassa.
   Pitkien etäisyyksien johdosta Oulun hiippakunnassa järjestetään samanaikaisesti kisa kahdessa paikassa: Ylivieskassa seurakuntakoti Mariassa ja Oulussa Tuiran kirkossa. Ylivieskassa visailee kymmenen joukkuetta. Yleisö on tervetullut seuraamaan kisaa Marian seurakuntakotiin 31.3. klo 12.