Duo Melodioso Ylivieskan kirkossa

Duo Melodioso konsertoi huhtikuun viimeisenä viikonloppuna Nivalassa, Ylivieskassa, Oulaisissa ja Kärsämäellä. Ylivieskan kirkossa konsertti on lauantaina 25.4. klo 19. Ohjelmassa on Sibeliuksen ja Brahmsin viulu- ja pianomusiikkia. Duo Melodioso on kärsämäkisen viulisti Auri Niskasen ja jyväskyläläisen pianisti Henrik Nissisen juhlava kamarimusiikkiyhtye, joka esiintyy aktiivisesti konserteissa ja yksityistilaisuuksissa monipuolisella ohjelmistolla Musiikkipalvelu Melodioson kautta.  Pohjois-Pohjanmaan kiertue saa kesällä jatkoa, ja tarkemmat tiedot konserteista löytyvät www.melodioso.info. Duo valmistautuu syksyksi kamarimusiikkikilpailuihin Itävaltaan.

Niskaselle ja Nissiselle musiikki on työ, opiskelu ja elämäntapa. Nuoret ja lahjakkaat muusikot syventävät ammatillista osaamistaan Jyväskylän ammattikorkeakoulussa Oleg Manturin, Anatoli Melnikovin, Ulla Kekon ja Merja Soisaari-Turriagon johdolla. Duo haluaa soitossaan tuoda esille kamarimusiikin herkkää ja vuorovaikutteista luonnetta. Ylivieskan kirkossa pidettävään konserttiin on vapaa pääsy, ohjelman hinta on viisi euroa.