Kolmen kuoron konsertti

Kansalaisopiston Virsikuoro ja Raudaskylän Sekakuoro sekä Ylivieskan seurakunnan kirkkokuoro konsertoivat helatorstaina Ylivieskan kirkossa. Kuoroja johtavat Jonna Ypyä ja Martti Murtoperä. Kuorojen harjoituskauden työn tuloksia on saatu kuulla jo useana vuonna. Jokainen kuoro laulaa erikseen ja kaikki kuorot yhdessä. Lähes sadan laulajan voimin esitettäviä lauluja ovat Siionin virsi ”Seisomme ovellasi”, Rosellin ”Rauhaa”, Pyhä osa Schubertin Saksalaisesta messusta  ja G. Linsenin säveltämä ja Topeliuksen sanoittama laulu ”Kesäpäivä Kangasalla”.
   Myös yleisö pääsee laulamaan yhdessä. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Vapaaehtoinen kolehti kerätään ystävyysseurakuntien hyväksi. Tilaisuus alkaa klo 14.00.